Det er en der skal sidde på skorstenen som udjævner det træk som kan være i skorstenen. Er der for stor træk brænder dit fyr ikke optimalt
Søg evt på nettet for foto.
Det er en der skal sidde på skorstenen som udjævner det træk som kan være i skorstenen. Er der for stor træk brænder dit fyr ikke optimalt
Jeg kan helt sikkert godt bruge hjælp til indstillinger. Noget må være galt eller i hvert fald forkert indstillet, siden den fylder askeskuffen med sorte piller. Og det er pænt af dig, at tilbyde din hjælp.T-mek skrev: 16 dec 2018 19:13 Go’ dag..
Hvis du har brug for reservedele eller hjælp til indstillinger må du sige til, er fra 4990 Sakskøbing, så der er ikke så langt....
Fik du styringen på internettet ?Bittertfortrudt skrev: 17 dec 2018 14:11 Jeg kan helt sikkert godt bruge hjælp til indstillinger. Noget må være galt eller i hvert fald forkert indstillet, siden den fylder askeskuffen med sorte piller. Og det er pænt af dig, at tilbyde din hjælp.
Link:Lintz skrev: 17 dec 2018 14:10 Det er en der skal sidde på skorstenen som udjævner det træk som kan være i skorstenen. Er der for stor træk brænder dit fyr ikke optimalt
Søg evt på nettet for foto.
Det lyder måske lidt bondsk, men jeg går på nettet via min telefon og ved at koble telefonen til den computer, der skal på nettet. Atlså ingen Netflix. Jeg håbede lige, at jeg kunne koble telefonen på styringsboksen, men det er vist kun et egentligt net-stik. Mobilsignalet er ret godt her.
Hvis din mobil bare er lidt nyere, som 2016+, så har du nok en trådløs AP funktion (hotspot).Bittertfortrudt skrev: 18 dec 2018 17:11 Det lyder måske lidt bondsk, men jeg går på nettet via min telefon og ved at koble telefonen til den computer, der skal på nettet.