
Det er også en af de årsager regeringen bruger til ikke at fastlåse afgiften, da oile producenterne bare vil skrue prisen det op.
http://en.wikipedia.org/wiki/Opec og http://en.wikipedia.org/wiki/OECD
Der er 2 raffinaderier i DK, det ene ejet af Shell, det andet ejet af Statoil, så ligegyldigt hvor man tanker kommer det derfra.Tommi Fisker skrev: Hej Flunk
Der er ikke nogen der har gjort noget frem for andre , men holder vi os fra 2 af de store selskaber vil de jo automatisk gøre et eller andet for at få os kunder tilbage og det vil skabe en PRISKRIG mellem alle selskaber.
Så det er bare for at starte et sted
metalman skrev:det er dog ikke helt korrekt, da den her regering gør nada andet end at score i kassen, og de har siddet på magten i lang tid nu.
kører jeg selv rimeligt meget og det man for for at kører holder slet ikke sammen, og alle snakker om grønregering buh siger jeg bare.
Bor ikke ret lang fra daka som er begyndt at producere biodiesel olie af slagteri affald, men stort set ikke noget salg i danmark pga høje afgifter på biodiesel, så der kommer store tankbiler fra tyskland som sviner af ht og kører det retur til tyskland, der sammen med holland polen og andre eu lande er det fritaget for afgift.
Sådan et broderland som sverige snakket man om i gamle dage at de var beskatter helt hen i skoven, har vedtaget at man skal være uafhængig af de olieproducernende lande inden 2030 mener jeg det var, så i sverige kan man købe e85 til 8,5 sek kr
og ang budget er der masser af overskud, det bedste for danmark i mine øjne få reduceret bruger af kul olie og eksportere det til en hammer pris til usa kina og indien.