Så kan troldmand tjene en skilling på at sælge sandwich og bajere..... (men ik ret meget)

Troldmand. skrev:Hej
En bus fuld...lyder godt,der er også rigelig at tage fat på. Der skal slås græs, der skal køres et læs gammelt jer til produkthandleren.... er læsset på fars gummivogn... der skal, ja jeg kunne blive ved i dagevis.
Min nye skorsten.. skal pudses, vorherre har indtil nu skånet mig for pudsejobbet, tror ski han kan mærke, jeg ikke gider murarbejde, så han har ladet det øset ned med vand, så kom lige når der er pudsevejer![]()
Konen har forøvrigt en meget længere liste på hvad jeg skal, end jeg selv har tænk nødvendigt. Så måske hun vil benytte sig af chancen
En af tingene på hendes liste er, at jeg skal med til Aalborg og have nydt tøjBefinder mig da udmærket i mine gamle averal, endda selvom der kun er stabil bund i en af lommerne.
![]()
Hun har forøvrigt lige kogevasket min Motorola L7.
Ellers må du trække hende i husholdningsbudgettetTroldmand. skrev:Hej thoken..
Nu tror jeg så "ikke" der er nogen mobilos, der skal redes i mit tilfælde. Umiddelbart tro jeg den klarede vasken. Godt nok slog den selv over på lydløs, og har været det lige siden, men det er vel bare et spørgsmål om at fatte brugsanvisningen og så få den tilbage til normal tilstand![]()
HejUlrik skrev: Ellers må du trække hende i husholdningsbudgettet
Hejfreja skrev:fin traktor hvad skal den koste??