Vi bliver nok ikke enige, men det er også ligegyldigt.
Hvordan folk gør, er op til dem selv.
Jeg kommer heller ikke efter dig hvis du kører for stærkt på motorvejen

Men det er altid en god ide at spørge sin Fejer hvis man er i tvivl.
pille bruger skrev:Her er et link til blæser motorer : http://www.trial.it/uk/catalogue/prodotti.asp?id_cat=9
Hvorfor skulle det ikke være lovligt at bygge sin egen styring
Samme besked fik jeg af en fejer i går.thyge skrev:
- Fordi prøvningsattesten indbefatter styringen. Derfor bortfalder godkendelsen, hvis man foretager ændringer i den, eller erstatter den med en anden. Du skal få foretaget en ny test, som kan godkendes af miljøstyrelsen, for at måtte tilslutte/anvende anlægget. Jeg tvivler på at det kan betale sig at få foretaget en sådan test for et enkelt eksemplars skyld (koster spidsen af en jetjager...)
Hilsen Thyge
Lidt off tropicthyge skrev:
- Fordi prøvningsattesten indbefatter styringen. Derfor bortfalder godkendelsen, hvis man foretager ændringer i den, eller erstatter den med en anden. Du skal få foretaget en ny test, som kan godkendes af miljøstyrelsen, for at måtte tilslutte/anvende anlægget. Jeg tvivler på at det kan betale sig at få foretaget en sådan test for et enkelt eksemplars skyld (koster spidsen af en jetjager...)
Hilsen Thyge
Ikke startet endnu. Skal ikke igang med noget sålænge vi har denne kulde.kent a skrev:Hvordan går det med projektet
Det er dælme forstålig... Konen vil sku nok blive sur hvis der ikke er noget varme...Helskov skrev: Ikke startet endnu. Skal ikke igang med noget sålænge vi har denne kulde.
Er det muligt at få en kopi af dit S7 program?? Der er jo ingen grund til at opfinde den "dybe tallerken" igen ;-))Min er blevet en Siemens S7-200 med efterhånden 20 pt100 indgange.
Jeg har brugt en formue på ventiler og aktuatorer, og 100 vis af timer til programmering og test.
Det stopper jo ikke ved fyret, kedelshunt og fremløbsshunt og accutank skal jo også styres.
Næste bliver solvarme på samme styring :-)
/G