Lux ligger mellem 110-140, brændsel sat til 2,2, røgsuger efter standard,
har ingen røgstokke i og kører med røgtemperatur fra 80 gr. ved min. og
ca. 100 gr. max.

Ja det er vel meget normalt, dog har jeg altid kørt med 70 grader, da vi bor i et middel isoleret hus har jeg erfaret at dette er den bedste temp i vores tilfælde.Spotsy » 14 Sep 2012, 07:05 skrev:60 grader
jakob40004000 » 15 Sep 2012, 11:22 skrev:Det prøver jeg når det sidste er ulmet væk - det undrer mig dog at den ikke kan tømme hærden når jeg kører 5x rens. Måske det store problem èr noget med rensningen.
Det første døgn med 1.48 kørte den fint med 10% min. men senere har jeg forsøgt med 25%, og alle de andre tricks. Jeg starter med at rense den, og vælge 1.9 som du skriver. Mange tak
jakob40004000 » 15 Sep 2012, 12:00 skrev:Silkeborg, men det har ikke noget med denne firmware at gøre, det viser sig at spindlen ved askepladen er gået fra/el knækket. Derfor har det hobet sig op.
Måske mine posts skal slettes, da det jo ikke er "udbrændt" fejl og firmwarens skyld som sådan?
Jeg har brugt nødnummeret og ringet til leverandør - de kommer og skifter hvis reservedelen er på lager, hvilket de desværre tvivler på :/ Jeg venter pt. på at de ringer med en update.