Jeg tror der er en årsag eller måske 2 til at at folk ikke vil røre ham. Han går ikke i vejen for et gedigent værtshusslagsmål, og skulle efter sigende være god til at starte dem selv.
En anden ting er at hans netværk er så stort at man formentligt ville være nødt til at kigge sig over skulderen konstant, hvis man satte sådan noget i værk.
Jeg er ikke den voldelige type, bare spørg min kone. Hun siger hun nyder at få de øretæver jeg giver hende men det er jo ikke vold HAHAHA.
Ej spøg til side, jeg tror ikke han er en type man skal lægge sig ud med, han er ikke bange for at ty til grimme metoder.
Han går under navnet Henrik Underbid, de fleste smågriner lidt i området her, når hans navn nævnes, han er kendt af mange, og jeg er sikker på han er hadet af flere. Der har været nogle af de lokale fritidsfiskere, som har garn ude, som har fået trådt ham over tæerne, og de måtte bøde med at deres garn blev klippet og røgtet i tide og utide. Jeg behøver vel ikke nævne at de ikke længere fisker her i området