Ja, så er det jo ok.Landlyst skrev:De er nye og svinger inden for 50 gram de sidste 6 måneder......
Så er der næsten kun blæser indstillinger tilbage at stille ind, og det ved du jo sikkert hvordan man gør

Ja, så er det jo ok.Landlyst skrev:De er nye og svinger inden for 50 gram de sidste 6 måneder......
Næ eller jo men det bliver ikke godt.... Kan ikke få flammen til at ligne det vejledningen viser......paw skrev:Ja, så er det jo ok.
Så er der næsten kun blæser indstillinger tilbage at stille ind, og det ved du jo sikkert hvordan man gør
ok, ja, synes nu ikke det er så svært, men nu er det nok også fordi jeg har haft fingre i en del fyr, og har haft mit eget i 12-13 år, så det kommer nok, det med den rigtige flammeLandlyst skrev:Næ eller jo men det bliver ikke godt.... Kan ikke få flammen til at ligne det vejledningen viser......
Måske men lige nu er skidtet sat i bero....paw skrev:ok, ja, synes nu ikke det er så svært, men nu er det nok også fordi jeg har haft fingre i en del fyr, og har haft mit eget i 12-13 år, så det kommer nok, det med den rigtige flamme
Start lige forfra.Landlyst skrev:Holder mig lige til de gamle indstillinger...... Hvis flamen skal ned og ligne vejledningen så brænder det slet ikke rent.....
Det var også det jeg prøvede på... Meeen det blev da til lort i lommen i stedet.... For det virkede som om den så fik alt for lidt luft til det...pille bruger skrev:Start lige forfra.
Og lad være at få den til at ligne noget.
Ned så den lige ryger, og så 1 op.
Skorstenen fejler ikke noget... Den er næsten ligeså ny som fyret....calle skrev:Hej Landlyst.
Nu kender jeg ikke hele din fyrrumshistorie, og har heller ikke tænkt mig at læse den opMEN med det antal stjerner du har, så må du jo på et eller andet tidspunkt have haft noget, der virkede, hvilket igen vil sige, at du er sikker på, at din skorsten virker. Hvornår fik du Scotte med semirens ? Er det mon siden det tidspunkt, at du har haft brug for en svejseflamme, for at få dyret til at brænde pillerne uden sorte piller i askeskuffen og røg i magasinet. Går selvfølgelig ud fra, at dyret er renset i bund, for at udelukke det problem.
Venlig hilsen
Funker det nu, eller kører det bare?Landlyst skrev:Ja masser....