Pointen er naturligvis, at der lige blev diskuteret regler, og ikke den hastighed
hvormed man kan undslippe lovens lange arm!?

Mvh.
Så AT arbejder bare ud fra; Hvad man ikke ser, har man ikke ondt af, for at holde emnet , og det kan være forkert, but who cares!MichaelK skrev:Jeg har heller aldrig fået en fartbøde, selvom jeg i 25 år har kørt for stærkt.![]()
Pointen er naturligvis, at der lige blev diskuteret regler, og ikke den hastighed
hvormed man kan undslippe lovens lange arm!?![]()
Mvh.
MichaelK skrev:Jeg har heller aldrig fået en fartbøde, selvom jeg i 25 år har kørt for stærkt.![]()
hvormed man kan undslippe lovens lange arm!?![]()
Mvh.
Nej, det var en reaktion på Pendec, der skrev at han ville være færdig, inden politiet nåede at ankomme.dannidines skrev:Forskellen her er, at du siger du har brugt loven men er sluppet fra det... skorstensfejeren er af den overbevisning, at han overholder brancheforeningsanvisning som er godkendt af AT høre = har ikke brugt nogen lov (pr. hans opfattelse)
§ 76, Stk. 3. Arbejdstilsynets medarbejdere har uden retskendelse mod behørig legitimation til enhver tid adgang til offentlige og private arbejdssteder, jf. dog stk. 4, i det omfang, det er påkrævet, for at de kan varetage deres hverv. Politiet yder om fornødent bistand hertil. Nærmere regler om bistanden kan fastsættes af beskæftigelsesministeren efter forhandling med justitsministeren.