Kan du give mig lidt info om hvad du gjorde for at få rettet fejlenJeg er glad for min R15 trods slem lugt i magasinet som ikke er mere takket være forum og respons fra Karsten

Kan du give mig lidt info om hvad du gjorde for at få rettet fejlenJeg er glad for min R15 trods slem lugt i magasinet som ikke er mere takket være forum og respons fra Karsten
liagro skrev:Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.
Hej REZO jammen der var mange tilbage meldinger, har ikke ladet mit magasin kørt helt ned mere, samt har jeg på fornemmelsen at det opstår når det blæser kraftigt, og slår ned i men korte skorsten, for sjovt nok har jeg ikke haft noget siden det blæste så meget. Så en kompination af lav korn i magasin og kraftig vindstød ned i skorstenen giver det omtalte lugt. Vil købe mig en røghætte der lukker af for vind ned slag til næste fyrings sæssionrezo skrev:Vagterne skrev : Kan du give mig lidt info om hvad du gjorde for at få rettet fejlen