jeg hører også til dem der helt bevidst blokerer for reklamer JEG GIDER IKKE SE LORTET og kunne ikke drømme om at klikke på en, det samme gælder for kanaler i tv med reklamer. hvis der endelig skulle være et program med reklamer som jeg vil se, så optages det og jeg kan spole forbi reklamerne,
hvis det koster penge at drive dette forum, så start en forening og opkræv kontingent eller bed om et bidrag til at dække omkostningerne
På Stokerforum er der ikke reklamer så der er en mulighed for at få gode råd der også . Der er godt nok for meget herpå desværre. Så jeg er næsten aldrig på den her side, jeg hader nemlig også alt det reklame fis
Madsen1952 skrev:På Stokerforum er der ikke reklamer så der er en mulighed for at få gode råd der også . Der er godt nok for meget herpå desværre. Så jeg er næsten aldrig på den her side, jeg hader nemlig også alt det reklame fis
Jeg vil skyde på at reklamerne max fylder 10 - 15% af denne side - 4 tynde reklamebjælke kan jeg se
- Er det for meget for dig, syntes jeg da også at du skal søge råd andet steds
- Hellere disse tynde reklamebjælker end de sider man kommer ind på hvor der dukker en reklame op midt på skærmen som så først kan lukkes efter ca. 5 sek.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Synes det er lidt underligt, at ingen tilsyneladende har kommenteret 'støt os' funktionen,
og det betyder måske der ikke er andre end jeg selv der har støttet sitet den vej ?
Jeg smed en 25,- i 'støt os' for 8 - 14 dage siden, men ved ikke lige hvor bits det kan betale for i cyberspace