Endelig kom du med noget man kan bruge til noget.levi » 21 Mar 2012, 22:08 skrev: Når vi er færdige med at lege med den...![]()
Men der går nok ikke så lang tid endda
Så venter vi lige.og ser hvad fremtiden bringer;)
Endelig kom du med noget man kan bruge til noget.levi » 21 Mar 2012, 22:08 skrev: Når vi er færdige med at lege med den...![]()
Men der går nok ikke så lang tid endda
Ja jeg har også bare gået og ventet på nogen fandt den - det skete så idag, - og så af en kommende ekoheat ejer
Utroligt videoen har ligget på youtube i 2 måneder uden at nå Stokerpro - Vi må lige stramme op
Helt enig - men det her selvrens det er jo det nye sort, - så vi må jo hellere være med på noderne selvom jeg er helt enig i det ikke er selvrens - det er nærmere semirenslamborg » 21 Mar 2012, 22:17 skrev:Det ser da interresant ud..
Regner da med at Levi selvfølgelig kommer og skifter kedel hjemme hos mig når denne nye kommer frem. Så kan han jo sælge min Opop 30 til det samme som han ville give for en vis Rocca...![]()
Uden beregning selvføgelig !! man er vel jyde...
Nej Pjat. Jeg synes dette her selvrens er lidt opreklameret for selvom røgkanaler bliver renset så er der jo stadigvæk brændkammer og herden som skal have en tur engang imellem. Men det er jo ikke mere en det kan klares på en to bajers tid.
Og hånden på hjertet der er altså ikke mere en 5mm sort støv på siderne selvom den har kørt i 3 uger uden at bliver rørt.
levi » 21 Mar 2012, 22:16 skrev: Ja jeg har også bare gået og ventet på nogen fandt den - det skete så idag, - og så af en kommende ekoheat ejer- det er en ommer Scotte/woody Folk
Nej nej dog ikke - men vi sælger ret godt af de anlæg, - så det er lidt svært at holde dem hjemmePeterMA » 21 Mar 2012, 22:14 skrev:Indsigter viden;) du har sikkert sørget for at holde dit.lager nede..ved at sanistål har en hel del på lager
Oldgaard » 21 Mar 2012, 22:22 skrev:
Hmm er det så nu jeg skal sige hov hvad var det jeg faldt over for et stykke tid siden![]()
Og nu har jeg gået og holdt min mund, helt uden bestikkelse
lamborg » 21 Mar 2012, 22:17 skrev:Det ser da interresant ud..
Nej Pjat. Jeg synes dette her selvrens er lidt opreklameret for selvom røgkanaler bliver renset så er der jo stadigvæk brændkammer og herden som skal have en tur engang imellem. Men det er jo ikke mere en det kan klares på en to bajers tid.
Og hånden på hjertet der er altså ikke mere en 5mm sort støv på siderne selvom den har kørt i 3 uger uden at bliver rørt.