
Ps. det kan sku godt være at vi fleste herinde sagtens kan blive enige om at vinterdæk er nr 1 når temperaturen er lav


Det er da ikke så svært at slå, jeg kørte en årgang, fra Nakskov(område) til Allerød (Lige ved hillerød) , fra 2003 - 2006, ca. 60- 75.000 om året, bilen nåede 277.000 og motor gik i udu.Bri_Jac skrev:Offtopic:
Damn Oldgaard kører du 60K om året? det er jo 5.000km per måned, hvis vi siger 20 arb dage per måned -> 250km om dagen - du kommer vidt omkring?
vores to personbiler her i hytten, kører 100.000 km tilsammen.Bri_Jac skrev:Offtopic:
Damn Oldgaard kører du 60K om året? det er jo 5.000km per måned, hvis vi siger 20 arb dage per måned -> 250km om dagen - du kommer vidt omkring?
JepBri_Jac skrev:Offtopic:
Damn Oldgaard kører du 60K om året? det er jo 5.000km per måned, hvis vi siger 20 arb dage per måned -> 250km om dagen - du kommer vidt omkring?
Nemlig ja..Oldgaard skrev:Jepover det meste af landet
( firmarelateret ) en dag med mindre kørsel end 150 km er en hyggetur
![]()
de 50K er firma, resten ( meget lavt sat) privat, for et par år siden kunne det samlede godt snige sig op på mindst 80K
Kovas : gernenej jeg jokker ikke bare uhæmmet ned på bremsepedalen, men kun til jeg lige kan fornemme at abs slår til.
Nej for absen reagere ved at slippe hjulet når det står stille.... Du har max bremseeffekt lige før den står stille...kovas skrev:Hej.
@ Oldgaard.
Jeg forstår det ikke. I det daglige så når jeg jo ikke til punktet hvor abs slår til, men når det gælder så træder jeg da klampen i bund, for det er da først når absen begynder at arbejde at man bremser maximalt i forhold til føret. Men jeg kan jo heller ikke køre bil i følge bagadab. Og selvfølgelig har vi vinterdæk på om vinteren.