Lintz skrev:Overskriften siger at det er billigt. IKKE at det er BILLIGST. At påstå at man står i lyssky ledtog med ejeren af et tilfældig link som man smider op, virker for mig, latterligt.
Især når det gælder en bruger herinde som er "Stoker-guru". Kunne bedre forstå det hvis det var en helt ny bruger.
Landlyst har ret i at det er billigt. Jeg snakkede med Pillemadsen i mandags og han mente faktisk at pillerne ville stige i pris til sommer.
Fik forøvrigt Barlinek til 1539 pr tons. Prisen på Transporten kan være udslaget for om man skal købe det ene eller andet sted.
Så fordi en bank mand råder dig til købe en aktie så gør du det ? for han er jo bank mand, hvorfor skulle han sige noget som ikke er sandt ?
Du er meget sort hvid i den udtalelse. Som om hvis man har status så puuuha så skal man ikke beskylles for noget, for alle ved jo hvis man har højere status inden for noget. Så kan man ikke finde på gøre noget som man faktisk ikke burde. Jeg beskylder ingen jeg siger bare det IKKE er et tilbud. Hvad priserne vil gøre til sommer er ikke aktuelt nu. Men definer tilbud når f.eks. german pellets faktisk er dyrre hos dem det forstår jeg ikke.
Problemer er der bliver oprettet en tråd "Det er godt nok billigt" hvor det ENESTE der så står er et link. Hvor der MAX er en besparelse på 50kr/tons, og de kendte mærker kun 10kr, og nogle er dyrre faktisk. Kan ikke se hvorfor han selv mener han gør noget godt for nogle her ? kommer selv med en helveds masse regnestykker osv. så hvorfor brugte han ikke 2min og selv lige regnede efter, og så det FAKTISK ikke er noget som helst tilbud. Det er bare et sted hvor udvalgte piller koster 10kr mindre / tons
OVER AND OUT.
PS. Ser frem til flere tråde med " Det er godt nok billigt" hvor man kan sparre en 10kr for hver 1000kr man bruger