Jeg drosler lidt ned med aktiviteten herinde for tiden, så jeg skulle nok kunne indhentescalle skrev:
Det kommer ikke til at ske. Han går efter Levi´s skalp![]()
Venlig hilsen

Jeg drosler lidt ned med aktiviteten herinde for tiden, så jeg skulle nok kunne indhentescalle skrev:
Det kommer ikke til at ske. Han går efter Levi´s skalp![]()
Venlig hilsen
Mon ikke vi alle mere eller mindre gør det jo længere aftnerne blivernemocharley skrev:
Jeg drosler lidt ned med aktiviteten herinde for tiden, så jeg skulle nok kunne indhentes
Ja - ja. Du snakker, Landlyst. Men nu er der så'en at jeg har aftalt et møde med "Ulle" hvor vi skal have kigget på Guru-rækken.Landlyst skrev:Jaja tillykke op i de Guruske rækker...![]()
![]()
![]()
Nemo... Han er hvis en sprinter....Gad vide om han er lige så hurtig til andre ting (
) For så skal hans indlæg nr 5.000 hvis detikeres til hans bedrehalvdel
![]()
![]()
![]()
![]()
Er er det hvis ikke nok at takke Ulrik
Lad den der har uploadet færreste "japanskedukkepigerdersyngerfinsk" kaste den første sten......Lintz skrev:
Ja - ja. Du snakker, Landlyst. Men nu er der så'en at jeg har aftalt et møde med "Ulle" hvor vi skal have kigget på Guru-rækken.
For selv om man har mange indlæg er det ikke nødvendigvis sikkert at man har gjort sig fortjent til at være heroppe blandt os andre......................................Landlyst.
Glæder mig til at se dig i de voksnes rækker - Kunne godt bruge lidt kvalificeret modspil...........calle skrev:2400 indlægGodt der kun er 100 til den næste forfremmelse
![]()
Venlig hilsen