Har det på samme måde - Er heller ikke til al den planlægning samt ikke at vide hvor meget det koster i "brændstof" Når man som mange køber en eller anden form for abb med hjemmelader bliver "Brændstofprisen" meget flydende da det selvfølgelig afhænger af kørte kilometer. Men samtidig hvis man har et rimeligt fast (højt nok) km-forbrug kan det nok ikke svare sig andet - Men det er også som John skriver - Man bliver nød til at sætte sig ind i tingene og opveje fordele og ulemper.Fiffer skrev: 29 dec 2020 13:33 Har det personligt stramt med alt det planlægning af lading, og abonnementer på strøm ved forskellige udbydere, var det så meget billigere end benzin/ diesel, ku jeg gå på kompromis,en det er jo ikke rigtig tilfældet, så for mit tilfælde kører jeg videre i brugte biler, det koster ikke meget, og ingen penge er bundet i lån, og så er afskrivningen begrænset, samtidig synes jeg en elbil tangerer transport fra a-b....
Nu har jeg jo selv købt Hybrid og tror at den bliver rimelig dyr at køre med med en fuld lastet campingvogn bagefter - Men hvad betyder det når det max er 500 km om året. Der var den nu solgte 5008 med 2 l 160 hk diesel en perle - Men lidt åndsvagt at slæbe sådan en stor motor og bil 18 km ind til Føtex og tilbage igen en gang ugentlig.
Også her - Men så hopper man bare på McénFiffer skrev: 29 dec 2020 13:33 Køreglæden ved lyden af en motor og udstødning er også et plus i min verden.