pendec skrev: 31 jan 2021 20:43 Og Tesla vil have 1.600.000 for deres når man vælger den fulde pakke.
Så det er vist bare lidt op af bakke, når man ikke køber en skrabet bil.
Glem ikke at afgifter ikke er vedtaget, så forhandlere har skruet dem kunstigt op, så de ikke taber ved salg, og hellere vil stå i en refusions situation, hvis altså køber ved de skal have afgift tilbage
Jeg kan godt læse, at du bare vil have ret......
Porsches pris, er jo også "fra" priser
triumph skrev: 31 jan 2021 20:50
Jeg kan godt læse, at du bare vil have ret......
Porsches pris, er jo også "fra" priser
Jeg tror bare at når vi er over 1mil, så begynder det at være småpenge, om man vælger 19" eller 21" fælg
Det er korrekt, prisen med Porsche pris er højere, det vidste jeg ikke, da jeg kun kendte før 18.dec prisen fra sidste kig på siden.
Tror ikke Plaid+ modellen har afgifter baseret på sin konfiguration når de vedtages, og især fordi den kun kan forudbestilles med forbehold for ændrede afgifter Det ved vi nok mere om indenfor de næste uger.
Åndsvagt - Tja. I første omgang lyder det da åndsvagt men hvis man får bedre økonomi af at sætte en brændstofbesparende motor i en bil og fjerne gearkasse og erstatte det med batteri og elmotor lyder det måske ikke så tosset alligevel.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Lintz skrev: 04 feb 2021 21:09
Åndsvagt - Tja. I første omgang lyder det da åndsvagt men hvis man får bedre økonomi af at sætte en brændstofbesparende motor i en bil og fjerne gearkasse og erstatte det med batteri og elmotor lyder det måske ikke så tosset alligevel.
I nogen europæiske byer må der ikke bruges fossile køretøjer og når benzin-gas og diesel forsvinder fra hylderne, vil man så erstatte motor med pedalgenerator
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.
BWJ skrev: 04 feb 2021 21:25
I nogen europæiske byer må der ikke bruges fossile køretøjer og når benzin-gas og diesel forsvinder fra hylderne, vil man så erstatte motor med pedalgenerator
Jeg siger ikke at Nissan har opfundet den dybe tallerken men hvis man kan konvektorer 157 hk op til 190 hk og oveni få en bedre brændstoføkonomi er tanken da ikke SÅ tosset alligevel.
Nu kommer jeg lidt ud på et skråplan og gider ikke lige pt at sidde og google det men BMW I3 eller hvad den nu hedder - Er den ikke bygget op på lidt samme måde. Vist nok en lille 3 cyl på omkring 1,0 l og nogle el-motorer.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.