Perschultz » 21 Mar 2012, 22:25 skrev:Ditto, - så den på youtube for mere end en måned siden, men ville være sikker på at få den første, så tavshed er (var) guld
Jeps - vi laver en god kedel byttepris som aftalt når den nye kommer
PeterMA » 21 Mar 2012, 22:32 skrev:
Du er sku så flink;)
Men den har jo været fremme før.
Husker at vi nærmest blev truet til at ændre vores.indlæg;) haha
Tænk tænk nu Oldgaard.
Så mister du jo verdens bedste undskyldning.
Konen "det er godt vejr idag skal vi ikke i haven "
Dig " desværre fyret skal renses det bruger for mange piller (koster penge virker hvergang) Jeg snupper lige et par pilsnere . Du ved det støver så tosset og hvis du så lige gider smide et par spegemadder ned senere så er du en skat. "
Kan du se havd jeg mener :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
Så egentlig godt manualen med kedlen med de "ekstra" røgkanaler i et indlæg. Men mon ikke det også var en offentlig kendt hemmelighed at det kun var et spørgsmål om tid før den kom med "selvrens"
lamborg » 21 Mar 2012, 22:37 skrev:Tænk tænk nu Oldgaard.
Så mister du jo verdens bedste undskyldning.
Konen "det er godt vejr idag skal vi ikke i haven "
Dig " desværre fyret skal renses det bruger for mange piller (koster penge virker hvergang) Jeg snupper lige et par pilsnere . Du ved det støver så tosset og hvis du så lige gider smide et par spegemadder ned senere så er du en skat. "
Kan du se havd jeg mener :-)
Jeg behøver ingen unskyldning for at smutte i fyrrummet fruen er stadig glad over at efter vi skiftede til den lille røde, så er det ikke hver dag jeg er nød til at gå der ud, om ikke andet så bruger jeg da bare undskyldningen at det lige skal justeres for at køre helt optimalt
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Vangsgaard » 21 Mar 2012, 22:37 skrev:Så egentlig godt manualen med kedlen med de "ekstra" røgkanaler i et indlæg. Men mon ikke det også var en offentlig kendt hemmelighed at det kun var et spørgsmål om tid før den kom med "selvrens"
Alle ved jo NBE ikke hviler på laurbærerne - så jo det burde ikke komme som en overraskelse med den nye kedel..
Prøv at spørg til virkningsgrader - bliver i overrasket hvis jeg siger at NBE igen er på tronen over den højeste målte virkningsgrad hos DTI på et pillefyr ?
Der er forøvrigt flere sjove detaljer om den nye kedel, - men jeg tror I har fået info nok for idag - mere info skal nok komme senere - nu skal jeg lige fordøje at kedlen ikke er hemmelig længere, - og så tror jeg lige jeg vil have en snak med NBE imorgen om denne tråd