det er noget der rykker røgtemp meget nedmortenhn81 » 05 Nov 2012, 19:51 skrev:tak for det thy, så er det bestilt. Glæder mig til at give fyret en ordenlig rense tur!
Mvh
Morten

det er noget der rykker røgtemp meget nedmortenhn81 » 05 Nov 2012, 19:51 skrev:tak for det thy, så er det bestilt. Glæder mig til at give fyret en ordenlig rense tur!
Mvh
Morten
Så er den godt nok også renset i bund, hvis man har en 1.5'er og et rimeligt stort areal !Brandsen » 05 Nov 2012, 20:31 skrev:Halløj i forum,
Som en kontrol af indsatsen med rensning, så skal man med nyrenset kedel kunne køre med en
røg temp på 100-110 grader i almindelig lav last.
det kan den nu sagtens.... med Thy's indstillinger kan man komme derned. Men med det areal du opvarmer, så kører du jo på maks af kedlen.Flyball » 06 Nov 2012, 08:54 skrev:
Så er den godt nok også renset i bund, hvis man har en 1.5'er og et rimeligt stort areal !
Det er jo lige det jeg mener, så hvis vi er nede på 120, så er den da vist også renset efter alle kunstens regler ...Bigfoot » 06 Nov 2012, 10:09 skrev:
det kan den nu sagtens.... med Thy's indstillinger kan man komme derned. Men med det areal du opvarmer, så kører du jo på maks af kedlen.
hvad er mere intrasant er om din kan følge med når det rigtig gælder... det tror jeg den kan så det må være dejlig med en kedel i rigtig størelseFlyball » 06 Nov 2012, 12:09 skrev:
Det er jo lige det jeg mener, så hvis vi er nede på 120, så er den da vist også renset efter alle kunstens regler ...
Hej igenjancar » 10 Nov 2012, 20:04 skrev:Noter alt ind her fra begge menuer
Blæs høj og lav
Sek høj og lav
Iltstyring ?
Så ser vi på det