nemocharley skrev:jeg tror den kan låses i lav, mellem og høj - jeg ved ikke om den kan skifte automatisk ml. de tre settings.
nemocharley skrev:jeg tror den kan låses i lav, mellem og høj - jeg ved ikke om den kan skifte automatisk ml. de tre settings.
Hej.dannidines skrev:Hmmmm.. Såfremt det er tilfældet, så kunne de jo undlade den interne snegl og bare lave en fald pille brænder... Nuvel, afventer en melding fra Aaen ifm forbrug
Ja ok det lyder mærkeligt for mig, men hvis nogen siger det så er det jo nok rigtigt.dannidines skrev:En af grunde er til f.eks. NBE og et par østrigere Kan modulere så langt ned er, at ext. snegl supplerer piller til brænder og intern snegl laver mindre/mere korrekt dossering. En faldbrænder uden intern snegl, den kan ikke modulere lige så langt ned som en med intern snegl af førnævnte årsag..
NBE intern snegl kører ikke parallelt med ext
Det skal lige nævnes, at det er noget jeg er blevet orienteret om og ikke selv drømmer op
kovas skrev:
Ja ok det lyder mærkeligt for mig, men hvis nogen siger det så er det jo nok rigtigt.