Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg" Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Pelle : tror desværre at hvis jeg smutter afsted så er låsen i døren skiftet når jeg kommer hjem igen
har ikke været så meget hjemme den sidste måned så må nok hellere sætte famillien som 1. prioritet det næste stykke tid om ikke andet så kender du jo min adresse, hvis i bliver for hurtigt færdige
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Oldgaard » 04 Jul 2012, 22:22 skrev:Pelle : tror desværre at hvis jeg smutter afsted så er låsen i døren skiftet når jeg kommer hjem igen
har ikke været så meget hjemme den sidste måned så må nok hellere sætte famillien som 1. prioritet det næste stykke tid om ikke andet så kender du jo min adresse, hvis i bliver for hurtigt færdige
Nåh, For søren. Nej det duer da ikke... Njah... mon, det nu går så galt ( jeg tvivler
Anyway... Jeg skal nu ikke over og hjælpe med træfældningen denne gang...
Men, Jo Jeg kunne godt finde på at slå et smut forbi , når jeg er i nærheden af dig Odgaard...Jeg mindes jo, kun godt fra besøget,hos dig sidst..
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
Jeg har købt en bunke pølser og brød, har glemt kartoffelsalat, men mon ikke jeg når det også Øl og sodavand har jeg også Så mon ikke det går det hele, hvis i vil have postevand, så tag en flaske med til det, det er lidt primitive forhold herude pt..
Det skal nok blive en god oplevelse for jer alle. juel kommer af med sine træer til nogle der gerne vil have dem til brændsel. De,træfolket, får til gengæld for tjenesten, udover brændslet noget godt at spise og drikke. Men, næsten... vigtigst af alt... i får udvekslet noget erffaringer og bekendskaber.. Og det er jo heller ikke så ringe endda... Kan i have en god dag i morgen. Jeg tror vejret ser lovende ud.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.