Så er prislisten på Ford Mach-E kommet, og den faldt 51.000 i forhold til PRE-18dec , og det er så standard modellen til 399.900.
Skal man have extended range (99kWh) så er prisen +40k
Den køber jeg da bare
(engang i fremtiden)
Rundt omkring el-bilen
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Er det så galt for en Ford Mustang - Nej, jeg køber den ikke men tænker bare på at der er mange der giver 400 k for en ganske alm bil idag.pendec skrev: 05 feb 2021 13:02 Så er prislisten på Ford Mach-E kommet, og den faldt 51.000 i forhold til PRE-18dec , og det er så standard modellen til 399.900.
Skal man have extended range (99kWh) så er prisen +40k
Den køber jeg da bare
(engang i fremtiden)
En "billig" Passat koster 370K i grundpris og lidt tilbehør samt automatgear så kom jeg på 440k på "Konfigurator" siden ved VW.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Der er ikke meget at konfigurere på denne bil, en teknologi eller teknologi+ pakke , og AWD modellen synes at blive billigere på pakken, så kan man da lige så godt vælge 40k+ 36k teknologi+ pakke end normal + teknologi+ ( 53k) , som så ender med et ca. 23k ekstra der for AWD.Lintz skrev: 05 feb 2021 15:22 Er det så galt for en Ford Mustang - Nej, jeg køber den ikke men tænker bare på at der er mange der giver 400 k for en ganske alm bil idag.
En "billig" Passat koster 370K i grundpris og lidt tilbehør samt automatgear så kom jeg på 440k på "Konfigurator" siden ved VW.
Når det er bare hvad jeg læser i features og hvad man får mere af i AWD modellen, som også giver 19" alu

Måske kan man forhandle sig til 23k rabat ved AWD modellen og pakken

-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Kuga med helt nyt batteri må være noget værdpendec skrev: 05 feb 2021 15:30 Der er ikke meget at konfigurere på denne bil, en teknologi eller teknologi+ pakke , og AWD modellen synes at blive billigere på pakken, så kan man da lige så godt vælge 40k+ 36k teknologi+ pakke end normal + teknologi+ ( 53k) , som så ender med et ca. 23k ekstra der for AWD.
Når det er bare hvad jeg læser i features og hvad man får mere af i AWD modellen, som også giver 19" alu
Måske kan man forhandle sig til 23k rabat ved AWD modellen og pakken![]()

accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Glem ikke 5 års garantiLintz skrev: 05 feb 2021 15:33 Kuga med helt nyt batteri må være noget værdog et benzinkort som endnu nok ikke er brugt samt en lader (som Ford mener er meget dyr) i bytte for en March - E. Det er bare at gå igang
![]()
![]()
![]()

Jeg synes lige det er hurtigt nok at skifte igen.
-
- Stoker XIX
- 14
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Jeg glæder mig nu mere til den nye Renault 4.
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 33409.html
Den gamle blev lavet i 8 millioner eksemplarer, fra 1961 til 1993.
Det danske postvæsen brugte dem fra 1962 til 1999. = I 37 år.
Det er sørme lang levetid for en bilmodel.
Håber også den kommer med en lille klap, hvor stigen, eller andre lang genstande kan transporteres
Lige om lidt kommer den nye Hyundai 5, med 3500 watts 230 V eludtag, der samtidig kan lynlades
https://www.carwow.co.uk/news/4680/hyun ... lease-date
https://www.motortrend.com/news/hyundai ... ew-design/
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 33409.html
Den gamle blev lavet i 8 millioner eksemplarer, fra 1961 til 1993.
Det danske postvæsen brugte dem fra 1962 til 1999. = I 37 år.
Det er sørme lang levetid for en bilmodel.
Håber også den kommer med en lille klap, hvor stigen, eller andre lang genstande kan transporteres
Lige om lidt kommer den nye Hyundai 5, med 3500 watts 230 V eludtag, der samtidig kan lynlades
https://www.carwow.co.uk/news/4680/hyun ... lease-date
https://www.motortrend.com/news/hyundai ... ew-design/
Ford Mustang er fra 1964

-
- Stoker XIX
- 14
Fordi den hedder mustang, er det sku da ikke samme bil der blev produceret i 64, og 2021, lige som en golf I fra 1974 ikke er den samme bil som en golf 7.......pendec skrev: 05 feb 2021 18:38 Ford Mustang er fra 1964, så der er mange ældre modeller i omløb, og så har Ford været så flinke og ikke sælge Mach-E under Mustang modellen i deres katalog i DK, for Mach-E er jo ikke en Mustang, selvom ponyen ligner lidt på varemærke
![]()

Enig, og det vil vi nok heller ikke eje uden forbedringer igennem tiden, selvom de så lavede en Fiat 127 anno 1987 i 2021triumph skrev: 05 feb 2021 18:46 Fordi den hedder mustang, er det sku da ikke samme bil der blev produceret i 64, og 2021, lige som en golf I fra 1974 ikke er den samme bil som en golf 7.......![]()

og så mente jeg jo ikke en Mustang som i 64, det ville ingen da eje, da den jo dengang var kedelig og lille motor

-
- Stoker XIX
- 14
Der var jo store forbedringer med Renault 4én, der gik fra 0,7 liter motor, til den store 0,845 liters.....
Ellers var modellen stort set uændret.
Syntes at det er en fantastisk ingeniører bedrift at bygge en billig bil bil til masserne, hvor konceptet kan holde i mange år.
Når man kigger på den, kan man ligefrem se hvordan de har tegnet 2 voksne, og 2 børn. så har de tegnet et bagagerum, og slået en streg, der skulle symbolisere en kabine, uden om.
Så har de tegnet nogen store hjul, og en blød affjedring, der kan forcere en ujævn fransk markvej, eller en pløjemark.
Jeg elsker når man designer noget til et formål, hvor det er funktionen der er det vigtigste
i øvrigt sjovt, at i 60erne- begyndelsen af 70érne, der var de mest driftssikre biler ofte franske; Renault 4L, Peugeot 504. der stadig køre overalt i Nordafrika, og kan komme frem på steder hvor landroveren for længst var brudt sammen (jeg siger ikke, at en bobel ikke var driftsikker, men den var knapt så brugbar i terrænet (og manglede totalt plads i kabinen)
Jeg er også fascineret over Citroen´s kassevogn; HY, der havde en virkelig lav læsse/gulvhøjde der gjorde at en hest kunne gå direkte op i den/ den havde fuld ståhøjde, hvorfor den blev brugt til salatfad, food truck mm
Ønskede at franskmændene var lige så opfindsomme i dag
Ellers var modellen stort set uændret.
Syntes at det er en fantastisk ingeniører bedrift at bygge en billig bil bil til masserne, hvor konceptet kan holde i mange år.
Når man kigger på den, kan man ligefrem se hvordan de har tegnet 2 voksne, og 2 børn. så har de tegnet et bagagerum, og slået en streg, der skulle symbolisere en kabine, uden om.
Så har de tegnet nogen store hjul, og en blød affjedring, der kan forcere en ujævn fransk markvej, eller en pløjemark.
Jeg elsker når man designer noget til et formål, hvor det er funktionen der er det vigtigste
i øvrigt sjovt, at i 60erne- begyndelsen af 70érne, der var de mest driftssikre biler ofte franske; Renault 4L, Peugeot 504. der stadig køre overalt i Nordafrika, og kan komme frem på steder hvor landroveren for længst var brudt sammen (jeg siger ikke, at en bobel ikke var driftsikker, men den var knapt så brugbar i terrænet (og manglede totalt plads i kabinen)
Jeg er også fascineret over Citroen´s kassevogn; HY, der havde en virkelig lav læsse/gulvhøjde der gjorde at en hest kunne gå direkte op i den/ den havde fuld ståhøjde, hvorfor den blev brugt til salatfad, food truck mm
Ønskede at franskmændene var lige så opfindsomme i dag
Senest rettet af triumph 05 feb 2021 20:15, rettet i alt 3 gange.