René Hove » 28 Mar 2012, 20:34 skrev:Jeg tillader mig lige at spørge i denne tråd.
Hvor mange indlæg er det man skal lave for at man kan sende beskeder til hinanden.
Jeg skulle have fat i Skiveren da jeg har nogle spørgsmål, og han er da guruen i ekofyr
Nu har jeg sgu ringet til Dan en hel del gange.
Jeg har forresten også købt mit hos Dantørv ved Aars. Ja flinke folk, men de strør ikke om sig med rabatter. De skriver på deres hjemmeside, at hvis du køber et scotte fyr (som de kalder et danfyr) følger der en alpha2 pumpe med. Det var de sgu ikke meget for at give med på eko´en.
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Oldgaard » 28 Mar 2012, 21:36 skrev:
tja tilgængæld når jeg efter at været ude at klappe min afbrændingstønde så kigger på min elmåler, så er jeg nu gald for at jeg ikke har en eko
Tilgengæld når en ekoejer ser os scotte folk "sorte" og udsvedte efter en meget hård og lang gang rens, så er de glade for de valgte ekoheat
Vangsgaard » 28 Mar 2012, 21:42 skrev:
Tilgengæld når en ekoejer ser os scotte folk "sorte" og udsvedte efter en meget hård og lang gang rens, så er de glade for de valgte ekoheat
hellere lidt sort på fingrene end elselskabet med fingrene for langt nede i min pengepung
dessuden forstår jeg ikke helt det der med (meget hård og lang gang rens ) ? er det de 10 min hver 14 dag der afskrækker ? og sorte ? hmm nogle har noget der hedder hansker = ingen sorte fingre
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
... ret skal være ret ... en Eko´ ska´ nødvendigvis renses fra tid til anden ... og smøring af aksel og såén... med askekomprimeringsskuffe, og automatisk pillepåfylding fra BIIIGBAGS kører det maks 8 uger i træk ... ... .... ... ... ahhhrrrr ... man skal jo lige hver 14´dag se lidt på indmaden ...
... Tilgengæld har jeg læst at den er lavet af grøn kryptonit og el.motorer kører baglæns således at det er el-selskabet der skal betale penge til dig der har Eko´ ...