Uanset alle de forskellige parametre, så har omhandlede piller den egenskab, at de kan brænde UENDELIGT i min Scotte - UDEN TILSYN. Det kunne Barlinek også, men min pillesilo kunne ikke klare den kæmpestore smuldmængde i dem.stoker-jan » 18 Nov 2011, 20:42 skrev:Jeg synes de er dårligt pakket ind, i nogle tynde sække som går i stykker bare man kigger på dem. De brænder da OK men er ikke så fantastiske som man ellers burde kunne forvente til de høje priser. Jeg fandt iøvrigt lige Nedenstående test på laveprisers hjemmeside lavet af Teknologisk Institut og der er de jo ikke oppe på 5,4 KWh/kg som der ellers står på sækkene, men "kun" 4,97 KWh/kg som så mange andre (fx Overgaard, Flexheat, Viking) også kan fremvise tests på. se test her: http://www.lavepriser.dk/files/analyse_ ... ts_8mm.pdf
Har lige købt German Pellets til første halvdel af vinteren, og det vil så vise sig, om de har fastholdt kvaliteten fra sidste år. Hvis det mod forventning skulle være tilfældet, skal i være de første til at vide det.
Venlig hilsen