Tillykke med fødselsdagen til :
[tag]ocm[/tag] (69)
[tag]Lohmann[/tag] (39)
[tag]DennisMAX[/tag] (37)
[tag]strike230485[/tag] (28)
ØV. Skal du så til at skrue på biler igen ?Bigfoot skrev:Tak tak.... Ja jeg må jo sige at dette er årets mest underlige fødselsdag. I onsdags blev jeg fejret af mine kollegaer med sang og hele skidtet, 30 minutter efter, blev jeg kaldt ind til chefen, og blev fyret......![]()
Så jeg har frabedt mig fødselsdagssange ved de øvrige forsamlinger jeg er kommet i.
Det er sku da noget af en rutche-bane-tur du har fået dér...Bigfoot skrev:Tak tak.... Ja jeg må jo sige at dette er årets mest underlige fødselsdag. I onsdags blev jeg fejret af mine kollegaer med sang og hele skidtet, 30 minutter efter, blev jeg kaldt ind til chefen, og blev fyret......![]()
Så jeg har frabedt mig fødselsdagssange ved de øvrige forsamlinger jeg er kommet i.
DET er satme surtBigfoot skrev:Tak tak.... Ja jeg må jo sige at dette er årets mest underlige fødselsdag. I onsdags blev jeg fejret af mine kollegaer med sang og hele skidtet, 30 minutter efter, blev jeg kaldt ind til chefen, og blev fyret......![]()