njah.... for lav skorstenstemp generelt...
jeg har selv haft samme problem som dig, med thys indstillinger, og jeg fik dem løst med lidt længere interval på indkøring, og så luft omkring 10-12 på den lave, istedet for 8....
Det gav en lidt varmere forbrænding, og jeg døjede ikke med løbende snask i skorstenen. Ved mig klistrede det trækstabilisatoren totalt til på 5 dage.
på den lave kører jeg med 0,6 i snegletid, 30 sek, og 12 i ilt pt.... Det giver ikke det problem der. Kan også køre ned på 10 i ilt, men pt forsøger jeg mig med lidt rapsolie for at binde smuldet, og det giver altså noget sod, når det ikke får ilt nok. Så derfor 12.... Skal dog ikke have mere af det oliesnask ned i, det gavner ikke en skid.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.