Det gør det også, det brænder nemlig ikke godt i migLandlyst » 13 Nov 2011, 17:53 skrev:Tror da ellers at ris også brænder udemærket i den..... eller mindste lige så godt som alt det andet du fylder i den...

Det gør det også, det brænder nemlig ikke godt i migLandlyst » 13 Nov 2011, 17:53 skrev:Tror da ellers at ris også brænder udemærket i den..... eller mindste lige så godt som alt det andet du fylder i den...
Enig i at det er nemmere, men hvis det skulle laves på en måde hos mig komme sneglerøret ind i skridthøjde i kælderen og så skal brændslet snegles op for at komme i magasinet ! Og midt i kælderenHavmand » 24 Nov 2011, 14:31 skrev:Nok kan man fyre med meget, men øldåser ???
Ikke nogen helt tosset ide, du har gang i der, men hvorfor tømme trailer OP i container - Er det ikke lidt molbo?
Ned i jorden med den container, så du bare åbner låget, kører til og tipper af...
TjekKristianVilhelm » 24 Nov 2011, 20:56 skrev:Ser godt ud klaus.![]()
Du må endelig give lidt feedback på systemet, går selv med tanken om evt. at at et ekstern lager til fx. korn eller piller. Jo mere arbejde man kan lave om sommeren, jo mere tid er der til sofaen om vinteren
De fjederstål der er i min er ca. 3X50X 600-800mm og de ligger dobbelt.snubbi » 25 Nov 2011, 18:36 skrev:hej klaus
så må du bygge rampe så du kan få traileren op i en ordenlig aflæsnings højde?
de omrøre blade du har i magasiner hvad er dimisionen hxbxl i mm ved godt det er fjederstål .går og lejer med tanken om at have en ekstern silo på en 5-6 kbm3 .naboen har en gamel foder silo med flad bund liggene som jeg kunne ombygge til får målet.