hej herinde
Jeg har en gammel HS tarm kedel, type 1994 BK20 mk 11, som jeg meget gerne ville have sat et pillefyr på, kan det lade sig gøre og hvad skal jeg kikke efter
mvh
elsebeth
hs tarm
Forumregler
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig

hs tarm
Det vil jeg godt nok ikke anbefale, - køb dig et lille komplet pillefyr istedetelsebeth » 13 Sep 2011, 11:30 skrev:hej herinde
Jeg har en gammel HS tarm kedel, type 1994 BK20 mk 11, som jeg meget gerne ville have sat et pillefyr på, kan det lade sig gøre og hvad skal jeg kikke efter
mvh
elsebeth

-
- Stoker XIV
- 15
- Blevet takket: 1 gang
hs tarm
Der kan sagtens bygges en pillebrænder på din kedel,men det vil nok koste mellem 12 og 15000 kr.og fyringsøkonomien er ikke optimal i en gammel kedel.
Hvis du vælger løsningen med en pillebrænder,er der jo et udvalg at kigge på i listen over fyringsanlæg her i forum.
Hvis du vælger løsningen med en pillebrænder,er der jo et udvalg at kigge på i listen over fyringsanlæg her i forum.