Men kassen først. Jeg skal jo kunne komme ind til nye tilslutninger også selvom jeg godt se at de fleste ting allerede fra fabrikken er med ledninger, men ind i kassen skal jeg. Som jeg ser det er der kun to muligheder for at komme ind i kassen og det er ved enten at skille den ad med skruerne i siden eller uden at blive for gal, så bare bruge en større hammer. Der ser ikke ud til at være noget hængsel på kassen, så man kan altså ikke bare åbne et slags låg?
Så altså skal man skrue hele kassen fra hinanden hver gang eet eller andet skal tilsluttes eller testes? Det lyder ikke helt fornuftigt, så det må da være forkert, der må være en nemmere måde, men hvem kender den? Jeg havde forventet at der var et slags låg, men bare kunne vippe op.
Så til det famøse ophæng. Egentlig ser det ud som om det slet ikke passer til denne kasse, men til noget mindre (passer mere til en iPhone der ligger ned på siden, så man har den ved hånden, hm). Med mindre de har tænkt sig at den skal skues fast på kassen indefra (hvor der ikke er til at komme til

Jeg har ikke rigtig lyst til at starte hele projected med evt. at beskadige styringskassen, så hellere lige spørge her, for der må være andre der har undret sig over dette og måske fundet løsningerne? Med mindre jeg bare er for sløv.
Ret underligt, at der er en fin 4-farvet manual (brugsanvisning) med, der er garantibevis osv., men ikke et ord om V7-kassen selv, måden at åbne den på eller beslaget til ophæng. Selve måden at åbne den på er jo ret så vigtig, både at hensyn til kommende tilslutninger af følere, VVB osv., men da også af sikkerhedsmæssige hensyn, burde man da ikke lige have advaret om strømmen?
Håber nogen, der også har undret sig lidt over dette har lidt ideer? Ellers må jeg selvsagt snakke med fabrikken, men dette er nemmere og sjovere og sikkert med bedre brugbare ideer, for måske skal vi her selv lave nogle smarte ting.
Undrer mig dog stadigvæk over at man med så dyr, sart styringskasse ikke har taget højde for hvordan den kan monteres osv.
Selvom dette ikke har noget med styringen at gøre, håber jeg alligevel I har lidt tanker.