Efter vi har boet her i 10 år og det altid har været umuligt at indstille gulvvarmen på badeværelset så vil jeg nu have gjort noget ved det

Vores badeværelse er nok 10m2 eller noget i den retning. Det jeg kan "styre" gulvvarmen med som vist på dette billede er et lille reguleringshåndtag. Det har ikke noget temperaturstyring. Problemet er at det nærmest er umuligt at regulere gulvvarmen så det ikke er helt slået fra eller fuld varme.
Badeværelse:
I mit køkken har jeg også gulvvarme og der virker reguleringen upåklageligt, det er så også en anden type termostat der sidder på her. (går ud fra den måler luft temperatur?).
Jeg har lige smidt et billede op af den også så forskellen kan ses.
Køkken: Den anden forskel der er at termostatet til gulvvarmen i køkkenet sidder ude i køkkenet og derfor kan det jo regulere via rumtemperatur. Den til badeværelset er ude i gangen ved siden af vore pillefyr.
Er der nogen der har en ide til hvad det er jeg skal have gjort for at gulvvarmen i badeværelset kan reguleres som det ude i køkkenet. Kan jeg evt. installere en FJVR ventil? og hvis jeg kan hvor skal den så sidde på billede 1? Måske har I en endnu bedre ide

Jeg er klar over at den helt rigtige løsning nok er noget shunt. Men da det virker fint i køkkenet som er et større rum, tænker jeg at det må kunne lade sig gøre uden shunt