Så har vi 8 bøger tilbage.
Dem har vi valgt at udlodde på en lidt anderledes måde.
Der skal nomineres mindst 8 Stoker Pro brugere til at modtage en bog.
Man kan både nominere andre brugere og sig selv.
Husk blot at skrive hvorfor du mener du eller en anden skal modtage en solvarme håndbog.
Jeg vil gerne nominere Thy, han har stor viden omkring Baxi, og er yderst hjælpsom når der er en der bøvler Han er heller ikke bleg for at hjemmebesøg!
Må erkende at PELLE skal nomineres.. han er altid klar med svar og gode alternative løsninger.. Han giver sig tid til at snakke hvis man ringer med et problem.. Synes nu han fortjener en bog.
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)
Jeg syntes der er en del der fortjener en nominering, - men min stemme går til thy.
Selvom han kalder sit fyrrum for et "fyrum", - så har jeg stor respekt for hans viden på baxi fronten, - og ikke mindst hans store vilje til at hjælpe baxi folk!
levi » 22 Mar 2011, 21:52 skrev:Jeg syntes der er en del der fortjener en nominering, - men min stemme går til thy.
Selvom han kalder sit fyrrum for et "fyrum", - så har jeg stor respekt for hans viden på baxi fronten, - og ikke mindst hans store vilje til at hjælpe baxi folk!
Holder med Søren og FER.
Thy står til en bog, helt sikker.