Når jeg skal have sat mit nye anlæg op, overvejer jeg at skifte pumpen på fremløbet med en energi rigtig pumpe
Mit spørgsmål er nu så bare om jeg skal vælge den fra grundfoss eller smedegård, kan se at sidst nævnte har mindre strømforbrug
Er der nogle der har erfaringer med disse pumper, evt begge??
MVH
Hvo intet vover intet vinder!!
Atmos DC 32S med 62 C ladomat med 2000 liter akku, samt 12 m2 Arcon solfanger
25x2,5x2 meter brændeskur....28 stk Znshine 265 Watt paneler, 2 stk Delta Solivia 3,0 G4 EU inverter samt 1 stk SOLIVIA Gateway M1 G2. Monteret på jordstativ stik syd i 38 grader.
Jeg tror???? efter at have leget med begge, og uden helt have luret Smedgården helt af, at den ikke kan stilles på konstant flow Måske jeg så ikke er klog nok
Alpha a kan manuelt indtilles
Måske jeg kan belæres her
Carsten
Scotte 16 kw og Blackstar/opop 20 kedel
10 m2 Batec solfanger i akku-tank
og lidt el til konens badevand.
Bare for en sikkerheds skyld!
famdue » 13 Apr 2012, 18:00 skrev:Jeg tror???? efter at have leget med begge, og uden helt have luret Smedgården helt af, at den ikke kan stilles på konstant flow Måske jeg så ikke er klog nok
famdue » 13 Apr 2012, 18:00 skrev:Jeg tror???? efter at have leget med begge, og uden helt have luret Smedgården helt af, at den ikke kan stilles på konstant flow Måske jeg så ikke er klog nok
Alpha a kan manuelt indtilles
Måske jeg kan belæres her
Carsten
Løsn dækslet, - inde bag dækslet sidder to "tapper" - de skal pege modsat af hvad de gør fra fabrikken, - og vupti så kører smedegaard pumpen med konstant tryk istedet