Nej ingen kabel monteret i pellux'en , men det er jo også meget forskelligt hvor meget kabel de forskellige installationer skal bruge , min er monteret direkte i en dåse , så skal ikke bruge et stik overhovedet
Denmark skrev:Nej ingen kabel monteret i pellux'en , men det er jo også meget forskelligt hvor meget kabel de forskellige installationer skal bruge , min er monteret direkte i en dåse , så skal ikke bruge et stik overhovedet
Det var da også nemmere..
Den nye model er med et Schuko stik, fik jeg googlet mig frem til og skyndte mig at bestille et
Underlig løsning - det er en gl. tysk standard som for nyligt er blevet godkendt i DK
Som Denmark skriver, skal hele frontpladen med display og kontakt af.
2 små skruer i fronten, så vidt jeg husker.
Derefter trækkes fronten imod dig, (pas på kablerne der kommer ud i fronten.)
Så kommer du ned til hjertet, hvor du har kronemuffer til højre Fase- nul- og jord.
Har du tilkøbt iltstyring, er det også nu den skal tilsluttes.
Mvh Ole
Ole Larsen skrev:Som Denmark skriver, skal hele frontpladen med display og kontakt af.
2 små skruer i fronten, så vidt jeg husker.
Derefter trækkes fronten imod dig, (pas på kablerne der kommer ud i fronten.)
Så kommer du ned til hjertet, hvor du har kronemuffer til højre Fase- nul- og jord.
Har du tilkøbt iltstyring, er det også nu den skal tilsluttes.
Mvh Ole
Ok.. tak
Hvad med de 2 følere, synes ikke der står mange ord om dem i manualen
De kan jo dårligt nå ud af kabinettet....
Jeg skal ha' en føler i min akkutank, eller måske som antydet i manual, 1 i top og 1 i bund af tank ??
Kan de 2 medleverede følere bruges til det ??
Hvad med de 2 følere, synes ikke der står mange ord om dem i manualen
De kan jo dårligt nå ud af kabinettet....
Jeg skal ha' en føler i min akkutank, eller måske som antydet i manual, 1 i top og 1 i bund af tank ??
Kan de 2 medleverede følere bruges til det ??
Hvis du søger lidt rundt her i Pellux forum, finder du svar på hvad de er til, det er Vølund der har beskrevet det
Der er blevet spurgt om det flere gange
Allan1575 skrev:
Hvis du søger lidt rundt her i Pellux forum, finder du svar på hvad de er til, det er Vølund der har beskrevet det
Der er blevet spurgt om det flere gange
Ja det har da du ret i...
Men det er jo kun den ene halvdel af spørgsmålet - hvad med akkutank og 2 følerer osv. kan du finde svar på det