Hvis ovenstående er korrekt, har jeg sat kryds ved liste A for sidste gang!
Det er godt nok skræmmende hvad de kan finde på.
Man fjerner ikke bare dagpengene for de langtidsledige, men er de gift får de sq heller ingen kontanthjælp.
Eller forestil jer rent socialt hvordan det bliver at være kontanthjælpsmodtager.
Vil du gifte dig med mig og forsørge mig??
Hvis ovenstående er korrekt, har jeg sat kryds ved liste A for sidste gang!
Det er godt nok skræmmende hvad de kan finde på.
Man fjerner ikke bare dagpengene for de langtidsledige, men er de gift får de sq heller ingen kontanthjælp.
Eller forestil jer rent socialt hvordan det bliver at være kontanthjælpsmodtager.
Vil du gifte dig med mig og forsørge mig??
Den med forsørgerpligten er da ikke en ny opfindelse !
Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die !
Tidligere fyr: BAXI 1,5-350. Med IS og TS
Tidligere årsforbrug af træpiller (8mm): 8,5 tons
Ollii » 01 Nov 2012, 17:46 skrev:
Det er allerede sådan med indvalide pensionister. Kan ikke se hvorfor kontanthjælpsmodtagere skal have bedre vilkår.
Uanset hvor mange penge en pensionists partner tjener, vil de aldrig trække det hele.
Jeg mener det er max 20 - 25% de kan trække.
Her er det hele puljen!
Hvis dette forslag går igennem kommer vi til at se en del flere tvangsauktioner. Ja, jeg vil endda tro at det kommer til at betyde at flere vil komme til at leve alene. Simpelthen fordi de ikke har råd til at bo sammen.
Ulrik » 01 Nov 2012, 18:21 skrev:
Uanset hvor mange penge en pensionists partner tjener, vil de aldrig trække det hele.
Jeg mener det er max 20 - 25% de kan trække.
Her er det hele puljen!
Hvis dette forslag går igennem kommer vi til at se en del flere tvangsauktioner. Ja, jeg vil endda tro at det kommer til at betyde at flere vil komme til at leve alene. Simpelthen fordi de ikke har råd til at bo sammen.
Ja må vel med skam erkende jeg ikke har læst annoncen
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Jeg har hørt om folk der er nødt til at lade sig skille for at kunne overleve..
Frygteligt lavt..
Samtidig sidder vores folkevalgte og skovler tusindlapperne ind, og bevilger sig selv store lønstigninger..
Smagløst.