Godt man ikke har sådan et selvmords fyr.. Men da super det stadig kører.
Modulerende styring i særklasse.(Hov jeg kan ikke følge med, jeg laver lige et bål udenpå)
hmm.... der er da vist en der som har glemt nogle ting i sin montering af fyret.
Der skal jo være brandslukningsudstyr til stede. Altså en ildslukker, eller en slange med spulespids. Det kunne måske have sparet ham for megen besvær.
Sig mig... hvad er det for et fyr der?????
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Selvmordsfyr ? Det kører jo stadig
Men det kan da anklages for mordforsøg
I øverigt er det en gammel Benekov L25, har en nabo der har sådan en han kunne justere bedre end styringen og det sodede.
Når at røgvenderpladerne over bået er meget beskidte(og fyret mangler rengøring) Vil flammerne gerne ud af lågen da der er mere træk end i skorstenen. Det kan faktisk give ret store stikflammer. Mon ikke det er det der er sket siden fyret kører endnu ?
Klaus » 27 Jan 2011, 07:52 skrev:Selvmordsfyr ? Det kører jo stadig
Men det kan da anklages for mordforsøg
I øverigt er det en gammel Benekov L25, har en nabo der har sådan en han kunne justere bedre end styringen og det sodede.
Når at røgvenderpladerne over bået er meget beskidte(og fyret mangler rengøring) Vil flammerne gerne ud af lågen da der er mere træk end i skorstenen. Det kan faktisk give ret store stikflammer. Mon ikke det er det der er sket siden fyret kører endnu ?
Ja jeg gættede også benekov. Og netop meget lidt viden omkring samme når fyret har behov sådan tilskud af varme.
Tror da hellere jeg må smutte ind forbi næste gang jeg kører forbi.
Men klaus modulerende styring selv din s 15 ikke matcher.
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Branden brød ud, da den ene af de unge, Mads Bennhøft, var i gang med at fyre op i pillefyret. Pludselig stod en stikflammer ud og satte ild til et baghus.