så kom dagen hvor at han skulle godkende mit anlæg. Det er lige som at være til syn med en bil. Midlertidig godkendt
Han kræver squ et låg på tanken, det troede jeg ikke var nødvendig.
Han burde også have blevet væk, efter han rensede skorstenen, steg røgtemperaturen 20 grader, alt i alt en dårlig dag.
Jeg tror fordi han har gjort lysningen i skorstenen større ved at rense snask af den... så bliver der mere træk i den... og mindre modstand... anywho, du må jo bare justere fyret ind igen så... og formentlig vil det ikke være lige så slemt næste gang... scotten sviner jo ikke særlig meget.
Og heh, gad godt se dem der fik så meget som en skramme af at stikke fingeren i den snegl... det er jo en fjeder, og motoren er mega svag... og der er masser af frigang rundt omkring den... plus man har et langt større problem hvis man har fået sin finger derned, for så står man på hoved i et magasin...
Godaw Martin. Ja det kan godt være den har været snasket godt og grundig til af den gamle stoker. Pokker stå i det, Scotten kørte ellers lige så godt, jeg kørte uden nogle ændringer ud over pid.
Godaw Lund Tror sgu ikke du undgår at småjustere lidt på dyret. Stokerkontrol er ikke altid godt Men hva faen, man kan jo justere en anelse engang imellem og glæde sig over man ikke har smidt 3-4 gange så meget for anlægget som de dersens Mercedes Biotech fyr
Jow jow men at han vil være bekendt at udsætte mig for jeg skal til at rode med blæse parametre, det er at gå over stregen. Det kørte jo lige så godt, mit forbrug var endda mindre end dit her de seneste dage uden jeg bruger urstyring.