1) Jeg har i forbindelse med restaurering af hytten fået opsat en Metro 110l combi VVB, og jeg har egentligt besluttet mig for at installere VVB prioritering da det stadig må give nogle fordele i form af højere fremløbstemperatur ved manglende varmt vand osv.
Men er det overkill, når jeg har muligheden for at varme vandet op med elpatronen om sommeren?
2) Jeg kan ikke helt greje funktionen af en rumtermostat som umiddelbart virker som en god idé, men anvendes den kun i overgangs perioderne?
Jeg vil jo umiddelbart mene, at man vil få en masse utilsigtede start/stop i vinterperioden, hvis man f.eks satte den til 21 gr. så ville fyret starte når temp. v. ca. 20 gr., og varme rummet op til 21 gr. og så slukke fyret igen.
Derved udnytter man vel ikke den modulerende styring optimalt?
Eller er det mig der overser noget?
Er der forresten nogen der har prøvet at parallelkoble flere rumtermostater, f.eks. en i stue, og en i badeværelset?
3) Findes der en "alarm" udgang på styringen, der slutter/bryder ved utilsigtet stop af styringen (f.eks. ved tom silo), så kunne jeg nemlig få min tyverialarm til at smide mig en SMS

Nå jeg tror jeg stopper her, for ikke at blande ALT for meget sammen