Er Twin Heat at foretrække frem for andre? Eller kan man ligeså godt spare 10.000,- og "nøjes" med en Baxi 1,5?
På forhånd tak...

Hvis du vil fyre med korn og andre vanskelige ting ( dog ikke til flis så skal den hede S 15 eller 25)nimadsen » 11 Dec 2011, 17:06 skrev:Jeg prøver lige igen, med håb om at nogen fyrer korn, eller andre vanskelige typer brændsel af i deres Twin Heat CPI-12.
Er Twin Heat at foretrække frem for andre? Eller kan man ligeså godt spare 10.000,- og "nøjes" med en Baxi 1,5?
På forhånd tak...
Hvad er der galt med en benekovnimadsen » 11 Dec 2011, 20:59 skrev:Når du siger, at brænderhovedet kræver ekstra rengøring, så er det de små huller som sidder hele vejen rundt ikke? Jeg har ladet mig fortælle, at brænderhovedet skal afmonteres én gang årligt, hvor disse huller skal bores ud, samt pakning skal skiftes...
Jeg har dog stadig min tvivl, hvorvidt korn bliver en succes i en Twin Heat....
Benekov er ikke en mulighed...
korn er ikke noget problem i den.... det klarer den nemt.nimadsen » 11 Dec 2011, 20:59 skrev:Når du siger, at brænderhovedet kræver ekstra rengøring, så er det de små huller som sidder hele vejen rundt ikke? Jeg har ladet mig fortælle, at brænderhovedet skal afmonteres én gang årligt, hvor disse huller skal bores ud, samt pakning skal skiftes...
Jeg har dog stadig min tvivl, hvorvidt korn bliver en succes i en Twin Heat....
Benekov er ikke en mulighed...