Hejsa til jer alle..
Lad mig starte med at takke for mange gode timers læsning, der er jo næsten alt i dette forum.
Men jeg skal til og skille mig af med det gamle oliefyr, da jeg kan se at der er en besparelse på varm-tegnebogen på små 1900,- kr pr. Mdr..

og nu har jeg jo muligheden for at montere det nye anlæg i bryggers, hvor det gamle fyr står (tænke på at montere et Ekoheat 1500 fra Ekopower) men nu er jeg kommet i tvivl om ikke jeg skulle placere anlægget i carporten... Og her har jeg mulighed for at få et større magasin til anlægget... Evt skulle jeg vælge et scotte anlæg, da de er lidt billigere... Men jeg har læst en del er inde, og har en fornemmelse af scotte er godt billig anlæg - Dog er det meget vigtigt for mig at det bare kører, således at konen også bare skal hælde pillerne i magasinet. - desuden har jeg ikke ret langt over til NBE, som jo forhandler scotte, den dag hvor jeg skal bruge en stump...
Info omkring beboelsen: 140 m2 stueetage (opvarmet med olie) + 1. Sal på 105 m2 (opvarmet med el

) skal selvfølge laves om til vandbårende.
Forbrug af olie 2800 liter om året og ca 4000 kw el.....
Og jeg er meget i tvivl om hvilken anlæg jeg vælge, hvis det skal placeres udenfor beboelsen...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge...
www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø