Nu nærmer sig tiden hvor Baxien har kørt i et år og nu da vi har haft kulde i et godt stykke tid har den også fået lov til at vise sit værd - og det dur bare, er virkelig godt tilfreds og glad for mit valg af fyr og også den hjælp og de råd jeg har fået fra jer her på siden

men jeg er nu lidt nysgerrig efter om mit forbrug er helt ved siden af her i kulden, er godt klar over at det hele afhænger af hus, isoleringsgrad og antal kvm.
Jeg bruger i den værste kulde vi har haft ca. 45-50 kg i døgnet - gammelt hus fra 1906 i to plan, middelisoleringgrad, ca. 240 kvm.
Jeg startede fyret op midt i April og har fyret hele sommeren over og umiddelbart vil jeg nok lande på et forbrug på ca. 8 T årligt, som det ser ud nu
Fyret kører efter Thy indstillinger og skorstenfejeren er yderst tilfreds med udseendet i kedlen, selv synes jeg at den er meget hvid ikke kun om turbolatorerne, skal jeg stille den lidt ned? eller hvordan skal den se ud hvis forbrændingen er helt rigtig - kører med iltstyring og trækstabilisator
110
H15
L40
B30
r0,0
--------
-40
H1,2
L0,6
P05
7,0 H
7,0 L