Oprindelig loftshøjde var 1,95meter... Ikke isolering i gulv ogb kun 5 cm. beton som gulv - Knækkede konstant

Landet lå sådanne at jeg blev "selvstændig selvbygger" så måtte jeg jo i gang med kælderen, da det er et sted, hvor der kan spares mange penge ved at gøre det selv, hvis man gør som foreskrevet

Jeg fik et bud på efterfundering på 500.000,- hvor jeg så selv skulle banke det oprindelige gulv op, grave materiale ud, køre væk og støbe nyt gulv - Prisen var KUN for fundamentet.
Jeg har så selv brugt mange timer på projektet da ALT er foregået med håndskovl og kun med 2 hænder !
Dog har jeg kun brugt ca. 50.000,- men det er så også med granitgulv, en ny trappe og afskrivning af tab på de indkøbte maskiner, da det er alt alt for dyrt at leje transportbånd og blandemaskine, derfor blev disse købt til projektet og solgt igen

[album]1443[/album]
En del af det gamle kontor - Et lille vindue ud mod haven
[album]1449[/album]
Billede taget fra ca samme sted - Nu er vinduet næsten 2 x 2 meter med lyskasse til haven - Dog venter jeg på vinduet (firmaet er gået konkurs)
[album]1444[/album]
Den anden del af det gamle kontor
[album]1450[/album]
Billede taget fra samme sted - Det er i øvrigt en BD-30 - Bare fordi man kan

[album]1442[/album]
[album]1446[/album]
Og der mures op under de indvendige vægge - GABBB !
[album]1447[/album]
Er man ikke opmærksom går det hurtigt galt... 4 m2 væg valgte at dratte ned

- Jeg kan tilføje at jeg sad og var i gang med at mure op under væggen, da jeg syntes der var noget, som ikke helt stemte overens. Jeg sætter murerskeen tilbage i spanden og træder et skridt tilbage, for at tage bestik af situationen - BOOOM der røg den... Havde jeg ventet 2 sekunder med at rejse mig, havde jeg nok haft lidt flere skavanker i dag... Det så vildt ud på overvågningen

[album]1448[/album]
Når gulvet forsvinder under trappen bliver den for kort - Ny trappe er lavet - de rigtige trin mangler dog endnu - Billeder skal nok komme.... Det er en spindeltrappe med trin i sort granit