Jeg har tidligere med succes fået hjælp herinde, så nu prøver jeg igen

Jeg har et Baxi 1.5 og det har kørt nogenlunde de sidste 3-4 sæsoner. Der er i ny og næ en tilbagebrand, men det er efterhånden noget både jeg selv og konen kan rette op på med en lille times oprydning. Her i denne uge skete der dog noget underligt. Fyret gik ud med en A1 fejl og det lignede ikke at der havde været en tilbagebrand (intet vand eller svulmede piller). Da det alligevel var tid til at slukke for sæsonen, så blev fyret gjort rent og sat klar til efteråret. Dagen efter da jeg var ude ved fyret var der vand i bunden!
Nå, så havde der været en tilbagebrand og det hele blev renset (og bundkammeret tømt). Startede fyret op (for at varme det igennem) og alt gik fint. Efter at have kørt en halv dag slukkede vi ned igen. I dag var der så igen vand i fyret!
Efter lidt søgen om der var noget utæt så jeg bag den øverste klap (over lågen til kammeret), at det piblede lidt fra to af de tre plader der sidder bag isoleringen (Hvad er der egentlig bag disse?).
Jeg prøvede at løsne dem lidt, men så kom der mere vand - så jeg besluttede mig for at stramme dem igen og lige spørge herinde inden jeg piller videre.
Jeg har taget et billede af "de tre klapper".
http://sdrv.ms/14fvRh7
Håber at der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig på vej

/Rasmus