Den lokale sportshal skulle have skiftet et par lysstofrør, men da det krævede en del mandskab
og ikke mindst en mega dyr lift, så skiftede de samtlige rør med det samme, med det resultat
der blev en stak erfarne lysstofrør i overskud.
Vi taler om Philips Master TI D 58W/840 og er ca 150 cm lange.
Jeg har selv kun 3 armaturer med rør i 150cm længde, og har derfor en 50-60 lysstofrør i overskud.
Det er ret dyre fra nye, billigste jeg har set i 150cm længde er kr 80,- på nettet.
Tænkte de måske kunne komme Stoker Pro frænder til gode for 40,- stykket, men ser nu i
"den til lejligheden frit opfundne priskurant" for Stoker Pro, at Stoker Pro frænder bør have
netop 40,- i rabat pr stk, så for at undgå @Olde og andre nu bruger hele deres aften på at regne ud,
hvad slut prisen så mon bliver, så koster de altså gratis

Den pris kræver naturligvis, man lige husker at råbe 'Stoker Pro' mindst 1 gang når man entrerer matriklen.
Men hey, skal afhentes på matriklen, her i 4300 området. Interesserede kan sende en PB.
@Olde, nej, jeg sender ikke 50 lysstofrør i 150cm længde med det royale postvæsen, selv om jeg godt
ved du kraftigt påtænker, at gøre din postkasse meget større, sådan den f.eks kunne tage en 3-ton kornvogn,
eller for den sags skyld 50 stk lysstofrør !
@Lintz, nej, jeg ved stadig ikke rigtigt om man kan sige det inclusive moms eller ej, min plastichjerne
af regnemaskine, den siger stadig bare 'overflow', når jeg prøver at regne på kr 0,- + 25% moms
Any takers ? Der kan da godt følge en håndfuld eller to af glimtændere med i handlen, til den pris