Jeg stpr overfor at skulle lave et redskabsskur i træ inden vårets komme. Det bliver en kæmpe opgave (den største jeg har lavet selv) - og her kommer mit spørgsmål så: Kan det betale sig at bygge sit eget, når man bare kan bestille det på internettet og selv samle det, når det bliver leveret? Jeg har hørt folk ad, og folk ved overhovedet ikke hvad det kommer til at koste. Det kommer an på træ, størrelse og isolering. Men hvis man tager udgangspunkt i et hus som dette på denne side her http://byg-selv.info/redskabsskur-trae/ så kan man se hvad jeg er ude efter. Dette er iøvrigt det man bare kan bestille og samle selv. Ikke at der er nogen form for kunst i det, men hvis det kan betale sig økonomisk og tidsmæssigt ikke mindst - og det er så her jeg står som et siv i vinden. Hvad tænker I? Jeg hører MEGET gerne fra folk der selv har bestilt disse samle-huse. Jeg har læst anmeldelser osv, men dem tør jeg ikke stole på. Jeg er ny her, så det er ikke særlig pænt bare at kræve svar med det samme, men jeg skal nok bidrage med meget mere over tid.
På forhånd tak, Kim S.