[us] ønsker dig et Godt Nytår.
Lad nu være med at rode for meget med kanonslag.
I skal bruge alle fingrene til at skrive herinde
Tak, og
Et Godt Nytår til alle her inde.
Jeg tror ikke det er så meget kanonslag der kunne gå hen og rykke mine fingre af, men mere den skarpe snegl i min brænder, som jeg også i dag har rodet med. Naturligvis uden resultat.
Hej admin
Også et godt nytår til dig - og alle bag forum.
Ja, alle ønskes et rigtigt godt nytår.
Og jeg skal nok beholde alle mine fingere - bruger kun pyroteknik på job, og det er af en helt anden kvalitet.
Mvh BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".
Hej
Tak og godt nytår til alle på forumet og teamet bag..
Skal ikke skyde for min 3 hundes skyld så vi tager det gratis man kan se her fra og ind over byen.. jeg har vist osse brugt min kvote....
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx
tak og i lige måde til alle her inde, ja så kom vi over i det nye år med alle finger i behold, og måske med en lille pind i øret
Men må godt nok sige at det småå fyrværkeri som man køber lovligt ved en tømmerhandel eller ligende er sku heller ikke det bedste, enten går det ikke af eller også når man næsten ikke og komme væk fra det før det futter af...
a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø-å
. ,
Så kan i selv sætte ind hvor der mangler