Nu har jeg vedhæftet nogle billeder og vil i være søde at fortælle mig om hvad der er rigtigt og forkert, hvordan det skal vende og laves rigtigt?
Super [tag]Pillebruger[/tag] ville bare være helt sikkert, når man er ny i denne "verden"pille bruger skrev:På herden ( den plade hvor pillerne brænder ) er der neden under en kant.
Den kant , skal lige ind over kanten på brænderen.
Sådan at de to ting låser.
Bagefter skal skamol pladen ind over herden, sådan at den ende hvor der er skåret et stykke af,
peger nedad, og fremad.
Derved kan foto føleren se direkte mod ilden.
Der er et lille hul, hvor skruen skal i.
Den vender rigtigt på øverste foto
Vent med det indregulerings projekt til du har lidt drift erfaring med fyret.krizzer skrev:
Super [tag]Pillebruger[/tag] ville bare være helt sikkert, når man er ny i denne "verden"
Jeg arbejder på at få fyret på stokercloud, skal bare have fat i udstyret til at kører netværket over stikkontakten
Jeg har lavet 3 pilleafvejninger lige efter hinanden så fik et gennemsnit på 1355,6g så satte den til 1350g.
Hvordan gør jeg lige i forhold til flammen ved 10%, 50% og 100%?
Hvis det er en 16 Kw skal den ikke stå som en 10 Kw.krizzer skrev:[tag]Pillebruger[/tag]
den er blevet sat som 10 kw af vvs'eren men det er en 16 kw.
jeg har ikke ændret på den siden vi fik den sat op den 19/12-14.
vvs var her den 22/12 da den gik ud i weekenden og satte pillerne til 1250g (uden at have fortaget afvejning) og satte luften ned til 18% ved 10% drift.
Jeg rensede den i dag, da den havde svinget rigtig meget i lux og ved lysføler inde på driftgrafen
Så har du lidt der skal rettes.