Ka jeg bruge det til min centralvarme?
Har læst lidt på google, men sysn ik jeg kan blive helt sikker.. Hjælp.

Ku du sætte et par ord på, hvorfor ikke?levi skrev:
Nope.
Der er INTET I vejen med at bruge det til centralvarme, at det ikke har iltspær betyder intet med mindre man skal bruge flere hundrede meter gulvvarme.elpres skrev:jeg har en bid rør, megatherm pe-xc din16893 VA godkendt står der på den...
Ka jeg bruge det til min centralvarme?
Har læst lidt på google, men sysn ik jeg kan blive helt sikker.. Hjælp.
Jeg skal bruge ca 2 meter i alt, 1 meter til fremløb og 1 meter til returen, under et par skabe.BWJ skrev:
Der er INTET I vejen med at bruge det til centralvarme, at det ikke har iltspær betyder intet med mindre man skal bruge flere hundrede meter gulvvarme.
http://www.miltonmegatherm.dk/pex-roer
Intet problem overhovedetelpres skrev:
Jeg skal bruge ca 2 meter i alt, 1 meter til fremløb og 1 meter til returen, under et par skabe.
Jeg kan jo godt købe 2 meter i anbrud et sted, men det ville jo være nemmere hvis jeg ku bruge det jeg har.
Ingenting er det korte svar.elpres skrev:Hvis jeg istedet havde tænkt mig at støbe 500 m ned som gulvvarme, af samme type rør. Så havde det ik været så fedt.. Men hvad sker der egentligt hvis man gør?
Det rør du har, har ikke iltbarriere - det skal rør på centralvarme have.elpres skrev: Ku du sætte et par ord på, hvorfor ikke?