fryseren skrev:Det er den "rå" strøm, inden alle afgifter osv.
Jeg fik en 6 mdrs fastpris aftale til 17 øre/kwh mod de 48 øre som Seas-NVE har faktureret mig for gennem de sidste mange år.
med lige knap 5000 Kwh årligt så vil det alt andet lige løbe lidt op.
Det lyder da helt ok, bare det ikke er hos OK, for så tager de røven på dig..
De giver også store rabatter de første 6 måneder, eller 1. måned gratis, så ryger prisen op, og er du ikke opmærksom så betaler du mere for el efter 6 måneder og abbonement end du nok betale S.E før du tog det nye tilbud

De er snu de selskaber.
Jeg kan se at jeg for 2 år siden fik det billigste som egentlig ligger lidt omkring samme som nu, men der er nu andre variable tilbud omkring de 17 øre men total prisen er kun 12 øre i besparelse, og lige nu ved jeg ikke om det er værd at skifte for 480kr om året, hvis de lige pludselig bliver dyrere end dem jeg har nu om 6 måneder, sådan noget kan ske..
Du skal også lægge mærke til opsigelsesperioden, den er meget sjov, selvom du er bundet for 6 måneder, så er det første efter 6 måneder du kan sige op og ikke til udgangen af 6 måned.
De skriver normalt noget som: Kan ikke opsiges i bindings perioden, og skal opsiges sidst i måneden med 30 dages varsel, så du ender med at være bundet 8 måneder totalt.