Jeg ville høre om der er nogen herinde som kan hjælpe med at indjustere mit 10kw RTB? Jeg befinder mig i Næstved på Sjælland og har efter ca. ½ års drift tænkt at det nok var en god idé

Det ser da ud til og køre ok hvis man ser på graferne , og hvis ellers asken er fin , og ingen fejl meldinger skal nok bare lade det kørerehan09 skrev:Hej alle
Jeg ville høre om der er nogen herinde som kan hjælpe med at indjustere mit 10kw RTB? Jeg befinder mig i Næstved på Sjælland og har efter ca. ½ års drift tænkt at det nok var en god idé
Tja, jeg har fået af vide at det kan indjusteres med bestemt udstyr. Så det tænker jeg er en fornuftig idé.HR LUCCA skrev:Det ser da ud til og køre ok hvis man ser på graferne , og hvis ellers asken er fin , og ingen fejl meldinger skal nok bare lade det køremåske lave en afvejning af piller en gang imellem
Ready to Burn, men jeg er ikke helt med på hvad du mener?Alex fs skrev:Undskyld flabetheden. Eller ikke
Men betyder RTB ikke ready to brun?
Nix, det betyder Ready to burn, og har intet med brun at gøreAlex fs skrev:Undskyld flabetheden. Eller ikke
Men betyder RTB ikke ready to brun?
Så er alt i ordenrehan09 skrev:Når I siger fin aske, hvad tænker I her? asken er tør, brunlig og ikke klumpet. Det tænker jeg er fint. LUX står stort set altid på 100%, hvilket jeg tænker som kraftig flamme.
Ingen fejlopstart, eller gået ud.