Okay nej det er rigtig nok det med at det ikke er nødvendig med returen så højt oppe
Men kan nu godt li ideen med at hvis nu der er 25 grader i bunden af akku og så man bruger varmt brus vand vand og returen stiger til 40 at det så kunne selv kunne finde på plads men ak ak det virker ikke helt rigtig snakket med Ernst om det og han spurgte om jeg havde sat røren ind i tanken om peget dem en smule op eller ned og ja jeg har putte dem ca10mm ind og peget dem en smule op af det mente han måske godt kun skabe turbulens øv øv ikke noget at gøre ved lige nu
Jeg har lukket de tre øverst haner for længe siden på akku så det kun er den nederst der er åben
næ nej det er hvis jeg lukker den service hane på ladeventil så ligger lagen sig næsten som dine
Det er som om kedlen/ladeventil bliver ved med at lave noget rod længe efter den er færdig med at fyre
Godt jeg spurgte dig var sikker på det nok var normal at den pause fyret sommetider
Jeg tror nok er ikke sikker men at det er en 70 grader der er i ladeventil hvor tror du den sidder den fætter ?
Jeg har 1 1/4 rør fra kedlen til akku både i frem og retur
Tror nok den skulle kunne klare 100 kw så tror ikke pumpen er for lille men det må jeg lige prøve at finde ud af
Total gennemtænkt den med at slæbe det ud af returen til garage den synes jeg er fin