Ja, sort display, hylende alarm og blæser for fuld skrue er typisk symptom på defekt Power Print.
Jeg har desværre ikke nogen på lager, har lånt dem begge ud til en Stoker Pro frænde i Roskilde,
men hvis du udfylder din profil lidt mere, især skriver hvor i landet den Baxi befinder sig, kan det
jo være én i nærheden har et Power Print liggende som kunne lånes, indtil dit eget har været en
tur forbi T-mek i Sakskøbing.
halløj i forummet
har en baxi 1,5 med nøjagtig samme problem ingen display hyletone og blæser for fuld kraft.
men efterfølgende prøvede jeg at trykke på alle knaperne, og pludselig virkede det igen. dog stadig med varierende styrke på display.
tænker i også det er power print ???
hvor får jeg sådan en billigst omkring viborg ???
karstenb skrev:halløj i forummet
har en baxi 1,5 med nøjagtig samme problem ingen display hyletone og blæser for fuld kraft.
men efterfølgende prøvede jeg at trykke på alle knaperne, og pludselig virkede det igen. dog stadig med varierende styrke på display.
Klassisk fejl, hvis du sender print kan det fixes eller vi kan lave en ombytter med et andet..
Telefon nummer kommer i en privat besked.
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.
karstenb skrev:halløj i forummet
Har du fået et power print eller kan du godt låne et af mig mens det andet bliver repareret